Monday, June 6, 2011

30-дневно книжно предизвикателство

Когато преди месец започнах да го попълвам, си дадох сметка, че условието ми звучи доста комерсиално. И все пак ми стана любопитно кое би било първото, което ми хрумва при всяко от зададените условия. В крайна сметка ми стана приятно да си спомня за моментите, в които съм чела изброените книги и се позамислих кои ще бъдат следващите, на които ще посветя свободните си следобеди:

Ден 1: Книгата, която чета в момента: Непосилната лекота на битието - Милан Кундера
Ден 2: Книгата, с която се научих да чета: Шестте пингвинчета – Борис Априлов
Ден 3: Книгата, която търся: P.S. Обичам те - Хорас Джаксън Браун (след като Някой ми я изгуби)
Ден 4: Книгата, която обичам най-много: Спасителят в ръжта на Селинджър, Портретът на Дориан Грей - Оскар Уайлд
Ден 5: Книгата, за която често слушам напоследък и искам да прочета: - Елементарни частици на Мишел Уелбек, също и Дневник на сътворението на Нанси Хюстън
Ден 6: Книгата, в която винаги съм искал/а да бъда главен герой: Христина от Ветрената мелница на Елин Пелин
Ден 7: Книгата, която винаги искам да препрочитам: Мечо Пух
Ден 8: Последната книга, която ме разплака: Балада за Георг Хених – Виктор Пасков
Ден 9: Книгата, която винаги ме забавлява: Приказки по телефона - Джани Родари; Автобиография – Бранислав Нушич
Ден 10: Книгата, която винаги препоръчвам: Да убиеш присмехулник – Харпър Лий
Ден 11: Книгата, която така и не успях да дочета: Ана Каренина - Лев Толстой
Ден 12: Книгата, която ми напомня за определен човек от моя живот: Подвиг – Владимир Набоков; Златният храм – Уилям Голдман
Ден 13: Книгата, която ми напомня за определено място от моя живот: Невидимо присъствие – Момчил Миланов :)
Ден 14: Книгата, която ми беше любима като дете: Приказките на Николай Райнов; Двойната Лотхен на Ерих Кестнер
Ден 15: Книгата, която криех от родителите си: Войната за вдигнатия капак на тоалетната чиния на Алън и Барбара Пийз. А на един по-късен етап специално им я показах, за да се поучат от нея ;)
Ден 16: Книгата, която описва живота ми дума по дума: Афоризми – Оскар Уайлд
Ден 17: Книгата, която ме плаши: Любовта трае три години - Фредерик Бегбеде ;) и на Кафка творбите…
Ден 18: Книгата, която съжалявам, че прочетох: Вещицата от Портобело – Паулу Коелю
Ден 19: Книгата, която никога няма да прочета: Сексът и градът
Ден 20: Книгата, която така и не разбрах: Силмарилион – Дж.Р.Р. Толкин. Много имена, много нещо.
Ден 21: Книгата, която си купих последно: Възможност за остров – Мишел Уелбек
Ден 22: Книгата, по която трябва да направят филм: Билбо Бегинс или дотам и обратно - Дж. Р.Р. Толкин
Ден 23: Книгата, която откраднах/никога не върнах (от книжарница, библиотека, приятел и т.н): Великият Гетсби – Ф.С.Фицджералд. Някой ден може и да я върна на притежателя й ;)
Ден 24: Книгата, която четох най-дълго време: Physiologie des MenschenSchmidt/Thews
Ден 25: Книгата, която никой не вярва, че бих харесала: Разказите на Едгар Алан По
Ден 26: Книгата, която искам да съм написала: Най-синьото вълшебство на Петя Дубарова
Ден 27: Книгата, която искам да ми подарят: Tree of codes - Jonathan Safran Foer
Ден 28: Книгата с най-красива корица: първата, която ми хрумва, е Алиса в страната на чудесата с илюстрациите на Ясен Гюзелев :)
Ден 29: Най-скъпата книга, която си купих: поредицата атласи по анатомия Prometheus… гррр
Ден 30: Книгата, за която прочетох в "Аз чета" и ще си купя след това: Животът като липсваща лъжица – Иван Димитров

No comments:

Post a Comment