Wednesday, December 1, 2010

Добротата на Марк Нопфлър

днес ми беше много студено
предполагам, че заради това влакът реши да закъснее с 30 минути, а следващият пътуваше по-бавно, за да мога отново да се стопля
думите по френски ми се струваха скучни
но все пак успяха да ме върнат за мъничко в един малко по-топъл сезон

пролет е
разхождаме се из Париж
говорим си за китарите
гледаме ги през витрините
чуваме ги
слушаме ги
с любопитство, трепет и усмивка
той ме учи да различавам Гибсън от Фендър
"Пол харесва Гибсън, Гилмор харесва Фендър, Марк...."
аз опитвам да запомня
после разбира се ги обърквам

днес се поправих и попрочетох това-онова...
готова съм за следващо препитване :)

а сега, точно преди да заспя
реших да послушам резонаторното Добро на Марк Нопфлър
нищо, че на цвят е дяволски черна - наистина е добра
по нея има нарисувани море с лунна пътека, звезди и палми
вече усещам хармонията на струните

стоплих се
надявам се и ти :)

No comments:

Post a Comment